Σκληρή απάντηση στον τέως Βουλευτή Θεσπρωτίας κ. Μπέζα Γιατί Αντώνη ΝΑΙ;

Σκληρή απάντηση στον τέως Βουλευτή Θεσπρωτίας κ. Μπέζα
Γιατί Αντώνη ΝΑΙ;
 

Γιατί Αντώνη ΝΑΙ; 

Πλήρωσα ένα εκατομμύριο ευρώ ΙΚΑ.
Διακόσιες χιλιάδες ευρώ νερό.
Τετρακόσια χιλιάδες ευρώ ΔΕΗ.
Ζούσαν 70 σπίτια από την δουλειά που είχα κάνει, με πολύ κόπο και μεράκι και εσύ ο ίδιος το γνωρίζεις. 

ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ, ΓΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ. 

ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΟΛΑ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ.

ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΚΑΝΑΤΕ.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ. 

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝΤΩΝΗ.
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ. 

ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΟΧΙ ΑΝΤΩΝΗ.

ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΑΠΙΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΊΤΣΑ. 

ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ 

ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΨΗΦΗΣΑ ΑΝΤΩΝΗ 

ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΗΣΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ 

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ. 

ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΑΝΤΩΝΗ ΜΠΕΖΑ...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥΚΑΣ
Σκληρή απάντηση στον τέως Βουλευτή Θεσπρωτίας κ. Μπέζα Γιατί Αντώνη ΝΑΙ; Σκληρή απάντηση στον τέως Βουλευτή Θεσπρωτίας κ. Μπέζα Γιατί Αντώνη ΝΑΙ; Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιουλίου 01, 2015 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.